I made this widget at MyFlashFetish.com.

Gomenasai Anime Smiley

Tuesday, 19 July 2011

Ramadhan~

Assalamuallaikum w.r.t...

Kawan-kawan..tahu x, hanya tinggal beberapa hari je lagi kita nk menempuh bulan ramadhan al-mubarak..Dah sedia belum kawan-kawan??adui...tp ade lagi la yang belum habis ganti puasa..sempat ke tu..Insyaallah, mudah-mudahan semuanye berjalan dengan lancar yew..hurm, saya rase dah xsabar dah nak berpuasa di bulan ramadhan ni...feel die lain tau..xsme dgn perasaan masa kte puasa pada hari biase jew tu..cmne la keadaan puasa kt sni erk..hu..jauh dr family plk tu..time raya plk mcm mne ntah..hu..

ERmm..cmne la keadaan mok & pok ea kat umh Dungun..Rindunye..Hanya ALLAH sahaja yang tahu..terase nak balik jew, tapi jauh sgt~perlu jalankan tanggungjawab saya sebagai seorang pelajar..Insyaallah, hujung bulan ni..nur balik ye mok & pok...tUnggu tau..uhukz!

Tip Tup Tip Tup....waktu sekarang dh menunjuk kn untuk tido yew...dah ngtukk.. ZZZzzz

jUMPA laGi..~~ ><

No comments:

Post a Comment