I made this widget at MyFlashFetish.com.

Gomenasai Anime Smiley

Sunday, 17 July 2011

tiP TOp tiP tOp

Assalamuallaikum w.r.t...

ErM..Dh lame tglkan blog ni, rase mcm dh kaku dh nk menaip blog..Pejam celik pejam celik..saya dah pun smbung study dekat KUALA LUMPUR..Bandaraya yang kecik tapi begitu padat dengan manusia..bermacam-macam orang yang saya jumpa..Memang betul 1MALAYSIA..hehe..nak dijadikan cerita sekarang ni..hanya tinggal dua minggu je lagi untuk kita menemui bulan ramadhan..lepas tu raya..sekejap je an..lepas tu raya haji, n then krismas..lpas tu plk..thun 2012...waAaAa! makin hari makin tua la...hik3...

Sekarang ni..sy berada dkt sni, so far alhmdulillah ok..Bak kata orang, "Hujan emas di negeri Orang, Hujan Batu Di negeri Sendiri"..ntah betul, ntah x..hehehe..tp memang xsame dengan tanah air senderi..terasa nk blik duk umh dengan pok & mok jew..tp apa kan daya, I have to study!Go n go..untuk dptkn segulung ijazah...Insyaallah..Mudah-mudahan ape yang saya impikan akan menjadi satu kenyataan satu hari nanti..


This is a few my fRiends in cLass.. ;)
BSc (Hons) In Business Information Techology With Accounting at Kolej Poly-Tech Mara Kuala Lumpur

CaaaaiiyyyOok!!! (><)
::AHLYNAYUNOS:):: ::MAR'ATULSUFIYYAH(^_^)

No comments:

Post a Comment