I made this widget at MyFlashFetish.com.

Gomenasai Anime Smiley

Thursday 28 July 2011

Balik Kampung..

Wa!!!sementara tunggu si abang ku yang sorang ni..sempat je update blog ni..hehehe

Excited nye nak alek terengganu...xsabar nk jumpa pok n mok..nak tengok tantintun..tengok kambing...hehehe..rindu gila-gila... ;)

Blik kampung kali ni hope berjalan lancar..cik anjang xlame ag nk jd tunang org dh..wa..bertambah lagi ahli keluarga kami..alhamdulillah..mudah-mudahan jodoh cik anjang dengan pilihan nya berkekalan shingga ke jinjang pelamin..Insyaallah..

Ha..satu lagi..secare kebetulan..hari insin ni juga adalah hari pertama kita smua akan menjalani hari y wajib kita laksanakan sbg seorang islam..iaitu "Bulan Ramadhan Al- Mubarak"..Alhamdulillah kerana kita masih diberi kesempatan untuk merasai bulan yang penuh dengan keberkatan ini pada tahun ini..mudah-mudahan tahun ini lebih baik dari tahun yang sebelum nya..Amin..

Ok lah, nur nk siap2 dh ni..takut nanti abg wan nur dh smp lame plk tgu nt..al mklum la, org pmpuan kan..hik3..fhm2 jela cmne ble dh bersiap, mmg take time..hehehe..insyaallah nt nur update lagi blog CumieOmie yew..ahakz! tata titi tutu..Wslm w.r.t..

3 comments:

  1. untungla dapat balek rumah. manje punyer budak. ti upload gmabo latest tan tin tun aw. da besar agaknye diorang kann? hee.

    ReplyDelete
  2. hik3...xsmpt nk snap pic tantintun...ms xmengizinkan..raya nt deh~~ ><

    ReplyDelete
  3. emm tak pe la..

    ReplyDelete